Tuesday, January 28, 2014

CLASS NASI ARAB & KAMBING PANGGANG - JOM JOIN PADA 2 FEB 2014 ( SUNDAY / AHAD )..BERBALOI.. BALOI..Class Terahkir Sebelum Ramadhan..

Assalam dan Salam Hormat.. Jom join Class Nasi Arab pada 2 Feb 2014 ( Sunday ).. memang berbaloi.. baloi.. pelbagai jenis menu akan dipelajari termasuk cara - cara menyediakan seekor kambing, sangat sesuai untuk bisness di bulan Ramadhan dan majlis kenduri.. teknik masakan yang sangat senang, sesiapa sahaja dapat menyediakan dalam kuantiti yang banyak.. tips akan saya berikan didalam class, resepi yang saya pelajari semasa berada di Jordan, sampai ke kitchen hotel pun saya masuk, Alhamdullilah rezeki saya dapat melihat sendiri cara- cara penyediaannya.. memang tak rugi saya berada di Negara Timur Tengah.. Semasa berada di Mesir pun saya dapat melihat penyediaannya sampai ke kitchen , mungkin rezeki saya.. jadi saya share resepi didalam class ini.. jom join sekarang..
Cara menyediakan rempah Arab akan saya ajar..
Model Nasi Arab.. memang sedap..ini adalah Nasi Kabsha..
Kambing dan Ayam panggang menggunakan rempah Arab..
Seronok sekali melihat hasil didepan mata..
Amat menyelerakan sekali,
Nasi Mandhi dan Kambing Panggang, kalau makan di Restoran Arab , harga dah ratus- ratus.. buat sendiri memang jimat kos..
Kambing yang sudah siap di panggang..
Cara membuat rempah untuk kambing panggang akan diajar, memang sedap..
Ayam yang akan dipanggang diperap terlebih dahulu..
Ayam sudah siap dipanggang..
Nasi Kabsha yang enak sekali..
Nasi Kabsha dan Salad.. makan sekali akan teringat sampai bila- bila..
Kambing Panggang, anda boleh buat sendiri untuk BBQ dan sebagainya.. beli dah siap mahal.. ribu- ribu harga seekor..
Kelas ini ramai dihadiri oleh peserta lelaki, kebanyakan mereka mempunyai bisnes katering, kedai makan dan mereka datang untuk mengetahui tips memasak secara mudah dan penyediaan yang senang..

 Nasi yang dipackaging untuk dibahagi kepada setiap peserta.. memang berbaloi dengan harga yang ditawarkan.. Jom join sebelum terlambat.. Class ini adalah class terahkir sebelum menjelang Ramadhan.. tak join rugi...Terima kasih dan jumpa lagi..

1 comment:

  1. salam....nak nyelit jap,nasi arab ni kalo nak sedap lagi saya cadangkan pakai basmati pusa 1121 cream,market kat luar harga RM13.50 per kg,tapi saya bekalkan anda basmati jenis pusa 1121 ni hanya RM9.50...hubungi saya untuk dapatkan beras basmati pusa 1121 cream dgn harga yang lebih murah dari pasaran di talian 012-9727136 (hafiz)....tiada min order,sekilo pun saya hantar sampai depan umah...selamat mencuba... :)

    ReplyDelete