Tuesday, May 27, 2014

KELAS ANEKA NASI ARAB DAN KAMBING PANGGANG - 1 JUNE 2014- SUNDAY- SILA CALL @ SMS JIKA BERMINAT..


Assalam dan Salam Hormat.. Jangan lepaskan peluang anda untuk menghadiri KELAS ANEKA NASI ARAB.. Memang sedap.. ramai pengusaha katering yang datang belajar di CHEF ASMA CULINARY STUDIO, Pengusaha katering terkenal di Johor Bharu pun datang menuntut ilmu disini.. memang resepi yang enak sekali.. Resepi Asli dari TIMUR TENGAH.. bukan senang nak dapatkan resepi yang asli ini untuk dikembangkan sebagai bisnes.. tak rugi datang belajar.. sambil masak untuk keluarga, boleh masak sekali untuk jamuan besar - besaran.. saya akan ajar anda untuk tips semua ini.. KELAS Masih ada KEKOSONGAN.. SILA CALL @ SMS direct.. 012-3083750 ( Chef Asma)
Nasi Kabsha Berempah.. saya tak jual rempah.. saya akan bagitau dimana nak beli bahan- bahan Nasi Arab , kalau nak berniaga dan nak jimatkan kos anda kena beli dengan pembekal yang membawa masuk bahan ini secara direct.. bukan dengan orang tengah.. dapat anda berjimat.. RAHSIA.. ada di Chef Asma Culinary Studio..
Nasi Mandi Ayam..
Ayam Panggang dan Kambing Panggang..
Nasi Mandhi Kambing.. memang sedap.. tak berbau langsung " bau hamis" kambing..
Nasi Mandhi Ayam..
Kambing seekor untuk anda semua yang menghadiri kelas ini.. nak beli kat mana?? saya akan bagitau..
Ayam Panggang yang diperap dengan rempah timur tengah..
Nasi Kabsha  menggunakan beras yang enak.. salad diajar sekali,,,
Kambing Panggang, bahan perapan juga akan diajar,,, berbaloi-balaoi.. jika anda membeli seekor kambing yang dah disiap panggang bersama salad.. harga ribuan ringgit.. jika anda belajar perap sendiri.. anda boleh berjimat separuh harga....  berbaloi- baloi..

 Jom sertai KELAS ANEKA NASI ARAB .. rugi tak join.. call @ sms jika berminat.. Puasa dan Hari Raya akan menjelang tiba.. Open House akan diadakan.. Masak sendiri lagi untung, Menu utama Nasi Arab & Nasi Kabsha bersama pelbagai jenis salad dan baklava.. Tetamu akan tersenyum dan memuji masakan anda.. Happy tidak terhingga bila hidangan sedia diatas meja.. seronok kan???.. Jangan Lepaskan peluang ini.. sertai sekarang sebelum terlambat.. Class terahkir untuk Tahun 2014.. Terima Kasih dan Jumpa Lagi..

No comments:

Post a Comment