Thursday, April 6, 2017

HOMEDEC Kembali Lagi Dengan HOMEDEC SALEBRATIONTM


Bulan ini, pameran HOMEDEC kembali lagi untuk tahun yang ke-15 menawarkan barangan rumah dengan harga tawaran ekslusive untuk pengguna.

Kali ini, HOMEDEC akan melancarkan satu SALE Celebration sempena ulang tahun yang ke-15 ini – HOMEDEC SALEBRATIONTM



Pemilik rumah akan dapat membeli barangan yang terbaik dan tawaran eksklusif daripada HOMEDEC dengan kategori produk seperti peralatan rumah, perabot & kelengkapan dan banyak lagi!

Semak tawaran penuh pada http://bit.ly/HDExclusiveDeals

Ada Apa Lagi?



- Lebih RM300,000 bernilai jongkong emas, hadiah wang tunai dan banyak lagi menanti anda!
- Pelawat yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM150 berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik.
- Selain itu, pengunjung yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM1,500 dalam satu resit di HOMEDEC SALEBRATION ™ mempunyai peluang untuk memenangi hadiah wang tunai, produk dan baucar, ditambah peluang untuk membawa pulang sekeping bar emas 50 gram bernilai RM10, 000 juga! Ada sehingga bar 10 emas yang akan diberikan dan sejumlah wang tunai RM150,000 untuk dimenangi oleh pengunjung HOMEDEC bertuah sepanjang HOMEDEC SALEBRATION ™!

Apa Yang Special?


HOMEDEC MARKETPLACE oleh KITCHEN SHOP

- Terletak di Dewan 1, HOMEDEC Marketplace yang baru ditambah oleh Kitchen Shop adalah zon berpusat yang mempamerkan jenama terkemuka dari makan untuk dapur atau rumah tangga kategori penting atau gajet pintar untuk keluarga dan pemilik rumah. Bagi yang bercita-cita dan pakar dalam memasak atau membakar ini adalah tempat untuk anda juga!
- Pelawat sini boleh mengharapkan untuk diberi pilihan dengan pilihan jenama dipaparkan seperti Brabantia, Joseph Joseph, La Gourmet, Bialetti dan MAGIMIX. Selain itu, terdapat juga senarai aktiviti dalam kawasan itu, dijamin untuk membuat ia satu pengalaman membeli-belah yang sihat untuk semua pelawat kami!  


Butiran Pameran:
o HOMEDEC Pulau Pinang:
  • 7 - 9 April 2017 (Jumaat - Ahad) di Arena SPICE, Pulau Pinang
  • 11:00 pagi - 09:00 malam

o HOMEDEC Kota Kinabalu
  • 21 - 23 April 2017 (Jumaat - Ahad) di 1Borneo, Kota Kinabalu
  • 11:00 pagi -09:00 malam

o HOMEDEC Kuala Lumpur: • 28 April - 1 Mei 2017 (Jumaat - Isnin) di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur
  • 10:00 pagi - 08:00 malam 

- Pra-pendaftaran lawatan anda hari ini di http://bit.ly/HOMEDECpreregister06  dan berpeluang untuk memenangi baucar tunai RM4,500 Fanco dan Rinnai segera elektrik pemanas air!


1 comment:

  1. Thanks for the points you have shared here. Deskgram - sponsored app displaying ads next to its claims to be a desktop Instagram version. Deskgram is the website that claims to be.

    ReplyDelete