Tuesday, October 1, 2013

CLASS NASI ARAB, NASI MANDHI, NASI KABSHA ,KAMBING PANGGANG & BAKLAVA


Assalam dan Salam Hormat buat semua.. Berminat nak join Class Nasi Arab masih ada kekosongan.. sangat sesuai untuk hidangan hari raya nanti.. semua akan diajar..

Tarikh : 6 October2013 ( Sunday ) -( 7 Kosong )-RM 250..... Class Demo Nasi ARAB , KAMBING PANGGANG & BAKLAVA Dessert.... Special resepi dari Timur Tengah.. Penyertaan terhad ... Sila booking awal.. class ini sangat sesuai untuk pengusahaan katering dan sesiapa sahaja yang berminat.. berbaloi2... nak perap Kambing pun diajar... jika nak buat function.. perap sendiri aja.. mmg berbaloi2... kalau beli kambing seekor yang siap dipanggang pun dah ribu RINGGIT harganya... tak rugi join class ini...tempat dan kedai untuk membeli rempah - rempah dari ARAB akan saya inform dalam class.. jgn risau alamat kedai pun akan saya bagi tau dalam class.. saya tak jual rempah ARAB.. hanya kedai jual rempah ARAB sahaja akan saya bagitau.. pi beli sendiri ya.Kelas sudah diulang banyak kali. Sila klik link ini.


Sedap... resepi asli dari timur tengah..
Ayam Panggang yang enak sekali.. ramuan rempah arab..
Pelbagai jenis tersusun didalam dulang.. sangat menyelerakan sekali..
Nasi Mandhi Kambing Panggang.. enak sekali.. kambing seekor.. Jom join sekarang.. class terahkir untuk tahun 2013.. tahun hadapan menu Nasi Arab yang lain pula.. tq dan jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment